Σελίδες

Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ.



Αγαπημένα μου παιδιά.

Είμαι στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω ότι φέτος δεν θα μπορέσω να έρθω. Δυστυχώς η κυβέρνηση έκοψε από τους γονείς σας το δώρο των Χριστουγέννων και όσο κι αν σας φανεί παράξενο, ήμουν απόλυτα εξαρτημένος απ’ αυτό.
Διότι για να έρθω εγώ, έπρεπε να είναι προετοιμασμένοι εκείνοι. Έπρεπε
να έχουν αγοράσει τα δώρα που θα σας έφερνα.
Γιατί είναι αλήθεια ότι τα δώρα τα φέρνω εγώ, μονάχα που τα αγοράζουν οι γονείς σας.
Διότι, όσο μεγάλο κι ήταν ο έλκηθρο μου, παιχνίδια για όλα τα παιδιά του κόσμου, δεν θα μπορούσε να χωρέσει. Οι κρυφοί μου συνεργάτες ήταν ανέκαθεν οι γονείς σας, μόνο που δεν ήθελαν να σας το πω. Όπως δεν θέλουν όλοι οι καλοί άνθρωποι όταν κάνουν μια καλή πράξη, να την μαθαίνουν οι άλλοι. Φέτος λοιπόν, ο λόγος που δεν θα έρθω είναι για να μην τους φέρω σε δύσκολη θέση. Έτσι η ευθύνη θα πέσει επάνω μου και δεν θα στεναχωριούνται που δεν έχουν χρήματα να σας αγοράσουν παιχνίδια.
Πρέπει να με καταλάβετε και να δείξετε κατανόηση, γιατί οι γονείς σας είναι οι καλύτεροι συνεργάτες μου, και δεν θα μπορούσα να ποτέ τους φέρω σε δύσκολη θέση.
Πάντα το κάνω αυτό, πάντα προστατεύω τους συνεργάτες μου, απόδειξη, το ότι δεν έχω πάει ποτέ παιχνίδια σε παιδάκια από την Αφρική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου