Σελίδες

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΥΣ!!!



Ο Έλληνας με τους περισσότερους φίλους στο Facebook.











Ο Έλληνας με το μεγαλύτερο fun club δήλωσε: «Δεν έχω φίλους»

Όλοι ξέρουμε τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, τον τραγουδιστή με την επιτυχημένη πορεία στον χώρο, τον άνθρωπο που μονίμως χαμογελά και απολαμβάνει την κάθε ημέρα της ζωής του, όμως φαίνεται πως όλα έχουν κάποιο τίμημα...


Ο 32χρονος Μιχάλης αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό ότι είναι μοναχικός άνθρωπος και πως δεν έχει κάνει φιλίες: «Δεν έκανα καλή διαχείριση στους φίλους μου όλα αυτά τα χρόνια. Ενώ είχα ανθρώπους που με αγαπούσαν, δεν το διαχειρίστηκα καλά και εκτός από τον άνθρωπο που είναι δίπλα μου, δεν έχω τους φίλους με τους οποίους θα μπορούσα να μοιραστώ πράγματα. Θα έπρεπε μάλλον να γίνει με δική μου πρωτοβουλία αυτό, αλλά δεν έγινε, δεν το έχτισα. Είμαι αρκετά μοναχικός».

Πηγή:People
Facebook Page: facebook.com/mihalishatzigiannis
Twitter: twitter.com/
Blog: mihalishatzigiannisblog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου