Σελίδες

Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Real.toumpekistan


 Αυτά λέει το ρεπορτάζ του Real.gr



«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κάθε ίχνος επιβίωσης μου. Δεν μπορώ να βρω άλλο τρόπο αντίδρασης εκτός από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για να επιβιώσω και γίνω βάρος στο παιδί μου», αναφέρει μεταξύ άλλων ο 77χρονος συνταξιούχος φαρμακοποιός στο σημείωμα που βρέθηκε πάνω του από τους αστυνομικούς λίγα λεπτά μετά το απονενοημένο διάβημα στην πλατεία Συντάγματος.



 Και τώρα διαβάστε το χειρόγραφο σημείωμα του αυτόχειρα και πέστε μας αν αυτό το πράγμα είναι δημοσιογραφία.



«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε

κυριολεκτικά την δυνατότητα επιβίωσης που

στηριζόταν σε μία αξιοπρεπή σύνατξη που επί 35

χρόνια εγώ μόνον (χωρίς την ενίσχυση του κράτους) πλήρωνα

γι’ αυτή.



Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική

δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια

να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ

ο δεύτερος θα ήμουν εγώ ) δεν βρίσκω άλλη λύση από

ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα

σκουπίδια για την διατροφή μου.



Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα

θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία συντάγματος

θα κρεμάσουν ανάποδα του εθνικούς προδότες

όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι.

(πιάτσα πορέτο του Μιλάνου).





Αυτοί δεν διαβάζουν ή νομίζουν ότι εμείς διαβάζουμε μόνο αυτά που γράφουν εκείνοι.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου