Σελίδες

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΥΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

Άκου ρε γιε της καλογριάς
ο φίλος σου είμαι ο Πανουργίας
ο φίλος σου είμαι ο Πανουργίας
και το δεξί σου χέρι
και εκείνος που καλύτερα
απ’ ολουνούς σε ξέρει.

Λένε πως παίζεις με χανουμάκια...
με τουρκοπούλες και καλογριές
και σ’ αραδιάζουνε βρισιές
πως μπαινοβγαίνεις στους μαχαλάδες
με ντερβισάδες στήνεις χορό
και με ρωτάν και τι να πω

Λένε πως έχεις αλισβερίσι
μ’ αλί πασάδες κάνεις χωριό
και σε ρωτάω τι να τους πω
και σε ρωτάω τι να τους πω

Πες τους ρε φίλε Πανουργιά
έχω στον πούτσο μου βιολιά
ορέ έχω στον πούτσο μου βιολιά
έχω και τουμπερλέκια
κι όπως γουστάρω τα βαρώ
και σπάω τα τσεπερέκια
όταν γυρίσω θα τους γαμήσω
και αν αργήσω δως τους κι αυτό
είναι τ’ αρχίδια μου τα δυο

Όπως τα λέγω να τους τα γράψεις
όπως τα λέγω να τους τα πεις                      
Καραϊσκάκης σεφταλής
Όπως τα λέγω να τους τα γράψεις
όπως τα λέγω να τους τα πεις
Καραϊσκάκης σεφταλής
Καραϊσκάκης μπεσαλής

Καραϊσκάκης γεια χαρά
γεια σου ρε γέρο του Μοριά
γεια σου ρε γέρο του Μοριά
και γεια που σ’ αγαπάνε
γεια αυτούς που δεν λυγίζουνε
και που δεν προσκυνάνε
λένε για μένα τα καρακόλια
άκου τι λένε να μην γαμή…
μίλα και συ βρε Θοδωρή

όπως τα λένε να τους τα; γράψεις
όπως τα λένε να τους τα πεις
Καραϊσκάκης θόδωρής

όπως τα λένε να τους τα γράψεις
όπως τα λένε να τους τα πεις
Κολοκοτρώνης και Γιωργής
Καραϊσκάκης Θοδωρής


Γεια σου ρε Ανδρούτσο γεια χαρά
γεια σας παιδιά μου αετόπουλα
γεια σας παιδιά μου αετόπουλα
που έχετε αητό πατέρα
κι όποιος δεν με κατάλαβε
τότε ας μας κάνει αέρα
όπως τα λένε να τους τα γράψεις
όπως τα λεν να τους τα πεις
Ανδρούτσος Γιώργης Θοδωρής

Έτσι μου είπαν να σας τα γράψω
έτσι μου είπαν λόγο τιμής
Ανδρούτσος Γιώργης Θοδωρής
έτσι μου είπαν να σας τα γράψω
έτσι μου είπαν λόγο τιμής
μαζί τους είμαστε και εμείς
μαζί σας είμαστε και εμείς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου