Σελίδες

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

ΑΣΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ.


Ήμουν βλάκας στο σχολείο / βλάκας και αργότερα
κι όσο πέρναγαν τα χρόνια / τα ‘κανα χειρότερα
για τις γκόμενες στραβάδι / για τους φίλους κουραμπιές
κι οι μεγάλες μου ιδέες / ήταν πάντα για κλωτσιές

Μα οι γονείς με στείλαν έξω / σε πανεπιστήμια
σε Αμερική κι Ευρώπη / σκέτα κολαστήρια
μα έκανα σπουδές σπουδαίες / και μεταπτυχιακά
και μου ‘μαθαν οι δασκάλοι / ν’ αγαπώ τ’ αφεντικά

Γύρισα σκέτο ντουβάρι / μα είχα και τα πλάνα μου
ο πατέρας καταθέσεις / και γνωστούς η μάνα μου
όπου πήγαινα με ‘διωχναν / αλλά το ξεπέρασα
μες το κόμμα βρήκα κι άλλους / κι επιτέλους στέριωσα

Ήταν όλοι σαν και ‘μενα / παλικάρια της φακής
και μου ‘μαθαν τι να λέω / για να γίνω βουλευτής
κι από κει που όλοι γελούσαν / βρέθηκε και χορηγός

τόσα χρόνια καραγκιόζης / έγινα και υπουργός

@ Ευχαριστώ και χαιρετίσματα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου