Το υψηλό πνεύμα των προεκλογικών σποτ, δεν το συνέλαβε ο λαός
και οι της ΛΑ.Ε. (βασανισμένε) έμειναν εκτός βουλής.
Ποιος εγκέφαλος έβαλε Λαφανάζη και Κωνσταντοπούλου που εμφανίζονταν
ως η επιτομή της σοβαρότητας να γελοιοποιηθούν με αυτό τον τρόπο, άγνωστο. Ίσως
και αυτοί οι ίδιοι να είχαν την ιδέα, θεωρώντας ότι ο κόσμος θα γελάσει με το
χιούμορ που κάνουν στις υποχρεωτικές συναναστροφές τους.
Το εταιρικό χιούμορ όμως πρέπει να μένει μέσα στις εταιρίες.
Οι δυστυχισμένοι υπάλληλοι των πολυεθνικών εταιριών, για να διασκεδάσουν την
κατάθλιψή τους, γελάνε με ότι ποιο ανόητο μπορεί να φανταστεί κανείς πριν πάνε
στο σπίτι τους για να κλάψουν.
Το ίδιο συμβαίνει και στις «πολιτικές εταιρίες» όπου άνθρωποι
που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους, αναγκάζονται να περιοριστούν στο «παγωμένο»
πλαίσιο του επαγγελματικού αστείου για να διατηρήσουν τις ισορροπίες.
Λέγε – λέγε, χάνουν την αίσθηση του ποιος γελάει πραγματικά
και ποιος για να μην τον διώξουν από το μαντρί και παγιδεύονται στην χαζομάρα.
Το χιούμορ πάει περίπατο διότι δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι
πολύ φυσιολογικά μια γυναίκα με το σωματότυπο της κυρίας Κωνσταντοπούλου θα
μπορούσε να διατηρεί βουλκανιζατέρ και να έχει απλώς την ιδιαιτερότητα να εργάζεται
με κουστούμι, όπως επίσης και κάποιος με την φυσιογνωμία του κυρίου Λαφαζάνη πολύ
φυσιολογικά θα πήγαινε στο νομισματοκοπείο για να κουρέψει το γκαζόν.
Όσοι φυσιογνωμιστές, μπορούν να καταλάβουν ότι και ο Παναγιώτης
και η Ζωή, έχουν «πλάκα» και η προσπάθεια να καλλιεργήσουν την εικόνα του σκληρού
υπερασπιστή της αριστερής ιδεολογίας ήταν μεγάλη, κι όμως αποφάσισαν να την «πετάξουν»
με ένα σποτάκι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου